Trzeba sprawdzić czy na aledrogo nie ma ogloszenia
Czy pasy usztywniające w O1 RS są faktycznie istotne
Zwiń
X
-
Czy pasy usztywniające w O1 RS są faktycznie istotne
Heja,
Jak w temacie, one mogą nieco przeszkadzać w uzyskaniu większej przestrzeni bagażowej więc ze względów praktycznych można rozważyć ich usunięcie.
Wiecie może, czy faktycznie były jakieś problemy ze sztywnością nadwozia, że producent się na nie zdecydował ? Jakoś średnio chce mi się w taką opcję wierzyć i wydaje się to być w sumie zbędny element w codziennym użytkowaniu, może ewentualnie przydatny do szaleństw w rajdach.Jest mini cooper 1.6 115, był zbyt słaby 1.6 102 BGU.
-
-
Kedirak, Jak już to bardziej by musiały być w combi.A ja nic takiego nie mam i jeżdże z różnymi obciążeniami.Moim zdaniem to żbędny wynalazek,patenthttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
Tu nie chodzi o jazdę z obciążeniem, a o np szybkie pokonywanie zakrętów, gdzie nadwozie jest poddawane "skręcaniu". Szczególnie w przypadku RSa który ma niższe i sztywniejsze zawieszenie, do tego opony o niższym profilu. Usztywnienie nadwozia za pomocą rozpórki kielichów górnej i dolnej, do tego zastrzały przy tylnych nadkolach ma za zadanie poprawić prowadzenie pojazdu. Nadwozie pracuje w czasie jazdy.
Komentarz
-
Komentarz